Update maart 2023

Leuk dat jullie bij ons willen verblijven, een paar zaken over je verblijf bij Nachtje in de Kerk.

Ontvangst

Een paar dagen voordat jullie als gast arriveren hebben we even contact via mail of telefonisch over jullie aankomsttijd.

Bij aankomst ontvangen we jullie graag persoonlijk en geven we kort wat uitleg over onze B&B. Jullie ontvangen jullie sleutel en kunnen daarna lekker zelf op ontdekkingstocht in jullie kamer en de rest van de kerk en niet te vergeten de omgeving!

Ontbijt

We spreken een tijd tussen 8.00 en 9.00 uur met jullie af waarop we het ontbijt voor jullie klaar zetten in de algemene ruimte. Jullie vinden het ontbijt op jullie tafel. In de algemene ruimte kunnen jullie ook koffie en thee pakken.

Lunch en diner

Zeeland heeft een heleboel te bieden op culinair gebied. We geven jullie graag tips!

In de algemene ruimte is een keukenblokje aanwezig, maar er is geen gelegenheid om iets te koken of op te warmen. Wel is er een koelkast en een Quooker aanwezig in de algemene ruimte waar jullie gebruik van kunnen maken. Ook is het mogelijk om gebruik te maken van borden, bestek, servies en je kunt er koffie en thee pakken.

Bij het ontbijt ontvangen jullie zakjes, zodat jullie een extra broodje kunnen smeren voor later op de dag of om mee te nemen mocht er iets over zijn van het ontbijt. Zo voorkomen we zoveel mogelijk verspilling!

Omgeving

In de buurt zijn mogelijkheden genoeg voor lange wandelingen, heerlijke fietstochten of struinen door steden en dorpen en hun mooie steegjes en straatjes. Met 10 minuutjes sta je aan het strand, hoor je het ruisen van de zee en ben je even helemaal lekker weg. Bezoek natuurgebieden Oranjezon of Neeltje Jans of verwonder je over de schoonheid van de Oosterschelde. Dit alles op een steenworp afstand van Vrouwenpolder.

Annuleringsvoorwaarden

We hopen dat het niet nodig is, laten we dat voorop stellen! Maar nu we het toch over annulering hebben, onze regels zijn als volgt:

• We vragen onze gasten vooraf het volledige boekingsbedrag te betalen
  • Tot 7 dagen voor de aankomstdatum kan de boeking kosteloos geannuleerd worden
  • Daarna brengen we minimaal 25% van de totale boekingskosten in rekening