Over ons

We stellen ons even voor! Wij zijn Leonard en Ineke, papa en mama van Niek en eigenaren van Nachtje in de Kerk!

Na drie jaar zwoegen waren we blij dat we onze bed&breakfast konden laten zien en dat we hier gasten mogen ontvangen. Van een droom zijn we eind juni 2017 in de werkelijkheid beland! We droomden er van ooit zelf een B&B te runnen en zagen de mogelijkheden toen dit kerkje in Vrouwenpolder (Zeeland) op ons pad kwam. Leonard, de ‘architect’ van ons twee, bedacht de indeling in grote lijnen en samen maakten we er een geheel van. Ineke, de schilder van ons twee, schilderde, schuurde, kitte en schilderde nog eens heel veel uren om het tot in de puntjes af te werken. We struinden markten, winkels en van alles af om oud en nieuw met elkaar te combineren. We vonden het belangrijk om details te bewaren, want dat is toch de charme van deze kerk. Zo behielden we de spanten, de vloer, de ramen, een oude kerkkast, oude lampen en combineerden dit met nieuwe invloeden. Nieuwsgierig geworden? Bekijk de kamers en boek snel meerdere nachtjes…van harte welkom!